Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 2000 ₴.
- Післяплата за умови оплати Мінімального АВАНСУ!
- Безкоштовно відділення для замовлень від 500 грн до 30 кг * оплачені онлайн із Пром-оплата
Способи оплати
- Післяплата за умови оплати Мінімального АВАНСУ!
- Оплата на карту Приват Банку або MonoBank Реквізити для оплати : Приват банк 4149 4993 7085 4174 Моно банк 4441114443897432
Гарантія:
ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте товар при отриманні на пошті. Компанія не несе відповідальності за пошкодження товару при транспортуванні.
Згідно зі статтею 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» Ви можете обміняти куплений у нас товар належної якості на інший, якщо він не підійшов за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром, протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
Правила повернення товару належної якості (тобто Вам не сподобалося, не підійшла модель, колір або просто передумали): збережена цілісність товару, заводська упаковка, бирки, наклейки та ін., Немає слідів користування або механічних пошкоджень; в наявності накладна магазину. Оплачує - ПОКУПЕЦЬ!
Повернення "неналежної якості" (шлюб, не та модель, колір та ін.): Попередньо відправте фото на емейл компанії. Після узгодження з менеджером, відправте на вказаний ним адресу.
Магазин проводить повернення коштів клієнту після отримання та перевірки поворотного товару.
Згідно зі статтею 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» Ви можете обміняти куплений у нас товар належної якості на інший, якщо він не підійшов за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром, протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
Правила повернення товару належної якості (тобто Вам не сподобалося, не підійшла модель, колір або просто передумали): збережена цілісність товару, заводська упаковка, бирки, наклейки та ін., Немає слідів користування або механічних пошкоджень; в наявності накладна магазину. Оплачує - ПОКУПЕЦЬ!
Повернення "неналежної якості" (шлюб, не та модель, колір та ін.): Попередньо відправте фото на емейл компанії. Після узгодження з менеджером, відправте на вказаний ним адресу.
Магазин проводить повернення коштів клієнту після отримання та перевірки поворотного товару.